Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 20:33:34 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05846 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Esivere küla// Alajaama tee// 
Kivilille// Kura// Källe// Lihula metskond 230// Liisa// Männi// Rõuste 
alajaam// Tooma// Tuule// Türni tee// Uue-Madise// Hanila küla// 
Aavikumetsa// Karjääri tee// Kurevere-Jaani// Kurevere-Oti// Sillukse// 
Kõmsi küla, 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee, Pärnu maakond, 
Lääneranna vald, Esivere küla// Alajaama tee// Kivilille// Kura// Källe// 
Lihula metskond 230// Liisa// Männi// Rõuste alajaam// Tooma// Tuule// Türni 
tee// Uue-Madise// Hanila küla// Aavikumetsa// Karjääri tee// 
Kurevere-Jaani// Kurevere-Oti// Sillukse// Kõmsi küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (Rõuste alajaama haru L036 110 kV 
kaabel, Rõuste alajaama haru L036 sidekaabel) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27057328>  (menetlus nr: 
435582), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister